Support bij bestellen

Een bestelling doe je via onze webshop, op een internetpagina die wordt geopend met een browser (zoals Safari, Internet Explorer, Chrome of Firefox). Deze browser draait op een bepaald besturingssysteem, afhankelijk van het apparaat dat je gebruikt. Zo heet bijvoorbeeld het besturingssysteem van een iPhone: “iOS”, van een Samsung telefoon: “Android” en van een PC: “Windows”.

Zowel de browser als het besturingssysteem worden regelmatig vernieuwd. Vaak gebeurt dit automatisch, maar het komt ook voor dat je het handmatig moet activeren. Er wordt dan gevraagd of je een update wilt uitvoeren.

Door de automatische en handmatige updates kan het wel eens voorkomen dat de webshop niet goed werkt. Met het verwijderen van “cookies” en tijdelijke internetbestanden is dit meestal eenvoudig op te lossen. Hieronder vind je van de meestgebruikte browsers een instructie hoe je dit kan doen.

    Op PC of Mac

Chrome

Firefox

Internet Explorer

Safari

    Op iPhone of iPad

Chrome

Firefox

Safari

    Op een Android telefoon (Samsung, LG, HTC, enz.)

Chrome

Firefox

Staat je browser hier niet bij? Zoek dan op Google naar de juiste instructie. Pas hierbij altijd op dat je geen verkeerde advertentie aanklikt.

Lukt het bestellen na bovenstaande instructie nog niet? Neem dan contact met ons op. We zorgen ervoor dat de bestelling zo snel mogelijk in orde komt.

Translate »